Naši naročniki se zelo dobro zavedajo vseh potreb po informacijah in informacijski podpori v svojih podjetjih. Od partnerja pričakujejo podporo, ideje in sestavljanje dolgoročne strategije informatizacije podjetja, ki jim bo omogočila izvajanje poslovne strategije. Koristi:
- Dvig zadovoljstva vaših strank, kupcev in naročnikov
- Vzpostavitev definiranega načina izvajanja storitev v vaši organizaciji, ki prinaša večjo zmožnost kvalitetnega in predvsem verodostojnega merjenja, poročanja in ukrepanja
- Povečevanje kompetentnih prednosti vaše organizacije pred konkurenco
- Skladnost s predpisi in standardi
- Povečevanje zmožnosti za uvedbo katerih koli kvalitativnih standardov (ISO, Six Sigma, TQM,EFQM,...)
- Priprava okolja za lažje izvajanje revizij
- Vzpostavitev sistema nenehnega izboljševanja kvalitete storitev
- Zniževanje stroškov poslovanja
- Povrnitev stroškov investiranja (ROI)
- Izboljšanje zunanje podobe vaše organizacije