Normacom +

V podjetju smo ponosni, da smo sodelovali pri organizaciji in izvedbi največjega športnega dogodka v Sloveniji.

Normacom Plus d.o.o. v sodelovanju s podjetjem ICSL GmbH Dunaj, predstavlja inovativni produkt za varno glasovno in SMS komunikacijo SecuVOICE.

Podjetje Normacom PLUS d.o.o. opravlja storitev klicnega centra na Enotnem kontaktnem centru državne uprave. Storitev je toliko bolj aktualna z uveljvitvijo novega varčevalnega zakona. Za uporabnike je dosegljiva na brezplačni telefonski številki 080 2002 ali e-poštni naslov ekc@gov.si. Ob uveljavitvi zakona je prispevek pripravila tudi RTV SLO, prispevek najdete na spodnji povezavi:

http://tvslo.si/predvajaj/klicni-center-drzavne-uprave/ava2.136452391/

V Portorožu so se v obdobju 16.–18. april 2012, v Kongresnem centru Grand hotel Bernardin odvijali že 19. Dnevih Slovenske informatike.
Normacom PLUS je ponovno sodeloval, tokrat z dvemi aktualnimi predavanji, ki sta sledili rdeči niti konference »Ustvarimo nove rešitve!«. In sicer:

- Rony Plevnik s prispevkom Evolucija ITIL-a (razvoj ITIL dobre prakse od začetkov do trenutno veljavne V3)

- Džangir Kolar s prispevkom Prepoznava objektov na vozilih v prostem prometu (opis porjekta nadzora vozil z veljavnimi vinjetami s pomočjo strojenga vida)

OMNITRACKER je sodoben sistem namenjen za učinkovito upravljanje procesov, dogodkov in storitev v podjetju.
Gre za programsko platformo, ki je opremljena z sodobnimi in učinkovitimi mehanizmi nadzora in kontrole. Programska platforma je zasnovana več nivojsko in jo sestavlja osnovni sistem, osnovne komponente in procesne predloge.

OMNITRACKER vam omogoča učinkovito izrabo naših preteklih izkušenj ter našega nenehnega razvoja, ki je usmerjen v zagotavljanje potreb naših končnih strank in tržišča.
Naši produkti na trgu zagotavljajo pragmatične rešitve, usmerjene k uporabnikom.
OMNINET spodbuja svoje uporabnike, da sodelujejo pri predlogih in izboljšavah osnovnega sistema in predlog procesov.
Skupaj s fleksibilnim modelom licenc in pogodbeno zagotovljenimi kompatibilnimi izdajami je OMNITRACKER varna naložba v vašo prihodnost.

 

  Preizkusna 30 dnevna verzija Omnitracker

ITIL verzija 2 se poslavlja

OGC (The Office of Government Commerce) je napovedal ukinitev izobraževanj in izpitov za ITIL verzijo 2 s koncem leta 2010. Izobraževanjem in izpitom za verzijo 2 preneha veljavnost v naslednjem vrstnem redu:

  • ITIL V2 Foundation (izobraževanja in izpiti se ukinejo s 30. junijem 2010),
  • ITIL V2 Manager (izobraževanja in izpiti se ukinejo z 31.avgustom 2010),
  • ITIL V2 Practicioners (izobraževanja in izpiti se ukinejo z 31.decembrom 2010),
  • ITIL V2-V3 Foundation Bridge (izobraževanja in izpiti se ukinejo z 31.decembrom 2010),
  • ITIL V3 Manager Bridge (izobraževanja in izpiti se ukinejo z 31.junijem 2011),
  • Ponovno opravljanje vseh zgoraj naštetih izpitov bo mogoče do 30. junija 2011,
  • Publikacije ITIL V2 (Service Support in Service Delivery) bodo na voljo do 30.junija 2011.

V skladu z novo verzijo ITIL V3 je OGC s svojimi partnerji izdelal novo certifikacijsko shemo za ITIL verzijo 3.


 


Upravljanje IT-storitev in infrastrukture storitev postaja v današnjem času vse večji izziv, saj je njihova sestava vse bolj zapletena in prepletena. Čedalje več menedžerjev, ki se na tem področju trudijo doseči napredek ali odličnost, priznava, da je izbira načina doseganja tega cilja trnova.

Obstaja več načinov upravljanja storitev, a le nekaterim je uspelo s časom prerasti v mednarodno veljavne standarde na svojem področju. Ti nekaterim menedžerjem lahko pomagajo do doseganja želenih rezultatov, še bolje pa je, če v obliki doseženih standardov lahko služijo kot priznanje njihove odličnosti ali kot primerjava s konkurenti. Na področju upravljanja IT-storitev se kot primer najboljše prakse v svetu že dolgo uveljavlja ITIL, kot mednarodni standard pa ISO/IEC 20000.